Kent

jockeberg

Yes, idag står det kent på mitt schema!
Vid fyra tiden tar vi bussen till Karlstad och sen vidare till Löfbergs lila arena, och vid åtta börjar spelningen.
Efter den blir det troligtvis utgång i Karlstad med M och Peter, ska bli roligt.
Min största oro just nu är dock nacken, jag vet inte hur jag ska orka med nackvärk, den går så lätt över i huvudvärk.
Jag kan inte dricka alkohol om jag ska ta värktabletter heller, så det är valet och kvalet nu.
Det vore gott att kunna sippra på en drink i alla fall, det kanske funkar.


Den här konserten kan dock inte slå förra. När vi förlovade oss till 747. 

 

Kommentarer
L i n d a . B l o m säger:

Svar: Det är HEMSKT :(

2008-03-01 | 16:21:15
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback