Lördag!

Jag hade nog käkat något konstigt eller något för jag mådde bättre tillslut igår och kunde avnjuta räkorna ändå, men dock utan vinet. Kändes som att det var en bättre idé eftersom jag i alla fall inte kände mig helt hundra.
Men jag tackar och bockar för att jag mår bra idag så jag ska snart ta mig en dusch och göra mig iordning, sen kolla när M spelar match. Sen blir det Degerfors för att fira min bror som fyllde år i Torsdags.


Det kanske blir vinaren ikväll annars så låter en filmkväll ganska bra. Jag ska upp tidigt och jobba imorgon och det ser jag faktiskt fram emot. 8-13, inte ofta man har såna guldpass inte.


jag har kommit till lite insikt efter mycket funderingar igår.
om M går sitt sista år i Karlstad, då börjar jag inte i Borås i år.
Men jag har alltid varit anti för att flytta till Karlstad men nu vill jag det.
Jag har funderat och funderat och det finns ingenting som är värt att stanna kvar här för.
När jag väl slutat på maxi vill jag inte sätta min fot där igen faktiskt och då kan jag lika gärna bo i Karlstad.
Det är ju jobbet som har gjort att jag inte velat flytta.
Så vi får se, vännerna består ju och de som inte gör det är inte mina riktiga vänner.
Men nu är jag i alla fall öppen för det förslaget.


/A

Kommentarer
Therese säger:

Beteendevetare med inriktning sociologi. Men vettesjutton vad jag vill jobba med :P

Han jobbar i degerfors på slussen. :) Vikarie där.

När ska du sluta på maxi? :) Du kanske får förlängt?

2008-03-29 | 13:04:01
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se
Johanna säger:

Bara det känns bra för dig, så att du inte känner att du får strunta i dina egna planer för att du är rädd att det "sinkar" förhållandet. Det är viktigt att man får känna att man utvecklas själv och inte lever genom någon annans drömmar. Det är svårt det där med framtidsplaner och vad man ska göra för val när man är så pass ung och har ett långt förhållande i ryggen. Jag är nämligen i typ samma situation som dig...

2008-04-01 | 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback