Måndag

Känns skönt att ha jobbat åtta till två idag, känns mer värt att få eftermiddagen ledig faktiskt. Jag är inte direkt bortskämd med det annars.
Har varit en produktiv dag idag. haha.
Äntligen är Linda tillbaka från Thailand, hon var inte så glad över det och det förstår jag. men jag är glad över det, hon är alltid så glad och go.
Efter jobbet så skyndade jag mig hem för att klä om och knalla till Arbetsförnedringen. Det gick över förväntan faktiskt, tog kanske tre minuter. Så mycket gnäll om det för ingenting, men så kan det vara.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är underbart väder och jag skulle egentligen ta tillfället i akt och ta en promenad, men det är inte kul själv. Ringde Elin en sväng men hon var upptagen. Morr.


wiiie, jag köpte förresten en symaskin i Fredag. = )
Eller rättare sagt så betalde faktiskt M den åt mig. En alldeles för tidig födelsedagspresent. (fyller i mitten på maj)
Men jag är nöjd. Har köpt ett jätte fint tyg också så jag kommer så småningom att sy mig ett liknande american apparel fodral som denna. Kanske inte riktigt lika lågt skuren i ryggen. men inspirationen kommer därifrån i alla fall.

Köpte även två par jeans. Ett par som jag är störtkär i. Mörkblåa och hög midja från Cubus 199.- ordinarie pris. Super!
Köpte en tischa och en cardigan på Gina också.
Hittade även en klocka på Ur&Penn som jag blev störtkär i men när jag väl fick prova den så var den alldeles för stor för min lilla arm. var nästan så att ena delen av bandet räckte runt armen = / Skit, jag som verkligen ville ha den!

Jag är fika sugen! kanske beror det på att jag är hungrig. har inte ätit någon mat än. Köpte med mig Dr Oetkers goda mozzarella pizza hem från jobbet men jag kunde inte slänga i den i ugnen eftersom ugnen är full med rengöring som har varit där hela natten. Vi har inte gjort ren ugnen sen vi flyttade in så att det var på tiden.
Den går inte att göra i mikron, eller det funkar, men den blir inte lika god då. =/


Nej. Nu ska jag greja med lite kort till mitt CV/Personliga brev.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback