Morr

Skulle dagen till ära använda min nya BH som jag köpte för ett tag sedan men aldrig använt. Den är lila och fin. Jag har flera i samma modell och jag älskar dem, men det sitter en lapp i sidan som kliar något fruktansvärt. Så innan jag hoppade in i duschen skulle jag vara duktig och komma ihåg att klippa bort lappen, och vad gör jag?!
Jo jag klipper sönder BHn =@ Så jag tokletade på ett textillim som jag visste att vi hade hemma och nu hoppas jag att det funkar och att jag kommer kunna använda den i framtiden. Inte så kul att behöva slänga en ny oanvänd BH direkt, speciellt inte i favvomodellen. Så idag kör jag på den skogsgröna i samma modell :D
Morr.
114636-229


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback