Onsdag

Vaknade tidigt idag, hör inte till vanligheten direkt, speciellt inte när jag jobbat till halv elva.
Men jag tror att det kan ha att göra med intervjun jag ska på idag och att jag måste fixa en massa innan.
Dessutom känner jag mig faktiskt ganska pigg för en gångsskull.
Men magen känns lite pirrig och igår mådde jag fruktansvärt illa. Jag hoppas att illamående inte kommer fram idag för det skulle inte passa så bra.


Ska försöka få i mig lite frukost nu, sen måste jag greja med arbetsförmedlingen och akassan, äntligen börjar det lösa sig med allt tror jag tack vare hjälpen jag fick igår.


/A

Kommentarer
Rödebäckaren säger:

Inte för mig då jag vill ha det ruffsigt, så jag bara kan slänga i lite mousse och sen ruffsa till det ... haha.

2008-03-19 | 10:37:46
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback