Ont i magen

Natta och jag tog oss en pizza och pratade bort bågon timme, det var mysigt. Skönt att veta att man har en vän som hon kvar vad som än händer. För det kändes verkligen inte som att det var 4-5 år sen sist. Otroligt.


Igår fick jag ont i magen när jag skulle lägga mig och det sitter fortfarande kvar, fasiken vad jobbigt det är.
jag har massa jag måste hinna med idag fast bara frukosten känns som en stor utmaning just nu.
Måste i alla fall till arbetsförmedlingen 13.45, och sen ska jag jobba 16-22.30.


Fyndade lite på stan i Karlskoga igår, skulle hitta present till Jenny men kom hem med en söt liten blommig top och ljusgul scarf till mig själv. Hittade även tre bälten (två smala och ett brett) på Lindex för en tia styck, mee like!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback