Tisdag

Idag känns det som att det är Onsdag, måste vara för att jag jobbade igår och aldrig förut brukade jobba måndagar. Den här veckan började nya schemat på jobbet. Skulle bara jobba lördag + söndag enligt det, men just nu jobbar jag varenda dag. Ska försöka få bort fredag endast, orkar inte jobba sju dagar i streck. Pkus att jag ska jobba till halv elva på Torsdag och då får jag inte börja åtta på fredag.
Pappa opererar sitt öga på fredag också, funderar på att kanske åka med in till Örebro med mamma och han. Jag känner mig jättenervös fast det är ett enkelt ingrepp och det går fort. Men det är väl så, när det handlar om ens nära så känns allt hemskt.

Nej, jag ska börja göra mig iordning lite och sen ska jag städa en massa igen. blir aldrig färdigt, men nu är sovrummet spotless med nya lakan och allt.

Jag sitter också och hoppas att någon blir sjuk på jobbet idag. Ska jobba 17.30-22.15 men Jessica lovade att fixa ifall någon var sjuk innan det att de ringer mig först. Är inte såå sugen på att jobba sent. Men vad gör man inte för lite pengar.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback