Tisdag

Helgen var sådär. Ingen av oss var nog speciellt sugna på utgång egentligen men eftersom vi hade förköp så gick vi dit ändå. Vincent var över förväntan verkligen och det var värt att gå dit enbart för hans skull.

Söndagen var jag seg hela dagen trots att jag knappt druckit något, jag antar att det beror på att jag jobbar en massa. Igår jobbade jag 10-19. Så jag hann inte med speciellt mycket.

Om en timme ska jag på akupunktur igen. Sen skulle jag ha börja 12.45 att jobba, men Maria kände sig inge pigg igår så jag lovade henne att jag skulle stänga idag åt henne så att hon kan vara sjuk idag så jag får jobba 16-22.30 istället. Mig gör det inte så mycket, eftersom jag ska på akupunktur och jag var så konstig i huvudet efter förra gången så det är bara bra om jag får komma hem och lägga mig någon timme = P

Imorgon blir det nog en sväng till Karlstad på eftermiddagen.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback