Torsdag

Idag är det jag som stänger på jobbet. Inte min favoritsyssla, tråkigt att gå fyra till halv elva. Men å andra sidan så är det så skönt att få ha ansvaret också. Jag tror jag skulle passa bra som butikschef och Emelies och Ms råd om att söka in redan nu till hösten ligger nära till hands. Jag tror jag gör det! Sen får jag ta ställning när beskedet kommer.


Vaknade redan halv nio imorse fast jag beslutade mig igår för att verkligen sova ut idag. Visserligen är det skönt att vakna av sig självt när solen skiner utanför. Försökte tvinga mig själv att sova en stund till, det gick sådär. Vid nio knallade jag upp.

Ska snart ringa Linda och se om hon är vaken, vi ska ta en lunch ihop idag. wiie. =)

Imorgon är jag ledig, skööönt!
Pappa opererar ögat imorn och jag är orolig. suck.
får se om det kanske blir en tur till Karlstad med Elin. Ska se om jag hittar något mer par jeans kanske.
Sen tishooor och tröjor. I'm in big need!


Nej nu ska jag blåsa mitt ruffs till hår.
Fick för övrigt en komplimang av Ingmarie på jobbet igår, hon tyckte mitt hår var jätte fint.
Känns roligt att höra när jag faktiskt för en gångsskull fick till frisyren och var nöjd själv.
Dessutom sa hon det när jag precis kommit till jobbet och jag hade haft mössa nertryck över huvudet när jag cyklade : )

För övrigt så snöade det och piskade i ansiktet när jag cyklade hem! Gissa om man blir sur när man för en gångsskull tar cykeln och möts av det vädret utanför dörrarna på vägen hem. Morr.


/A


Kommentarer
Rödebäckaren säger:

Hehe, ja då måste det verkligen kännas speciellt ;)
När gifter dom sej då?

Precis, tackar ändå. hehe.
Varför skall din pappa operera ögat? Min svärfar gjorde det i tisdags.. =/

2008-03-06 | 10:47:01
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback