ååh underbara fredag!

Jag önskar att jag och Marcus var lediga jämt! Idag har varit en helt underbar dag minsann.
Vi klev ut på stan vid elva tiden och knallade runt lite, sen ut till skärgården och köpte oss en varsin pizza, la oss i gräset där och bara hade det gôtt. Satt en stund på hans föräldrars altan där ute och pimplade cola med massa is i. Det är livet det.
hade det inte varit för att Marcus nu har match vid sju så skulle vi ha tagit båten och fiskat, grillat och haft det gôtt, men nu får det bli en annan gång istället tyvärr. hade annars varit en perfekt dag för det.


Är sugen på att sätta mig på en uteservering någonstans ikväll och ha det gôtt. Får se om någon nappar på det.
Ska jobba hela dagen imorn visserligen, först hemtex och sen maxi, men jag får väl hålla mig till de alkoholfria alternativen istället.
Vi får se vi får se.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback