Behöver ny mobiltelefon - tips ?

ja igår fick jag höra av alla mina familjemedlemmar att jag MÅSTE ha en ny mobil och att jag absolut inte får ladda den när vi sover. Vadddååå, såå farlig är den väl inte? ;)
Den har fyllt tre år nu bara. Fast anledningen är att den bär sig åt lite knasigt emellanåt. Igår så stod datumet på jan 03 00, sen några timmar senare gick klockan totalt fel.
Dessutom hör ingen när de ringer till mig eller tvärtom.
Pricken över i:et är väl kanske att batteriet har svällt och är alldels bulligt på mitten och sitter knappt kvar på telefonen.


Det som grämer mig är att jag inte vill ha nån ny telefoooon. Då hade jag ju köpt en för längesen :'(
Men nu får jag nog inse att jag måste köpa en ny, innan den exploderar eller lägger av helt.


Någon som har tips på en bra prisvärd telefon utan abonnemang? Jag behöver absolut inte ha någon med walkman och sånt där i, jag har en ipod till sånt, jag har också en suverän kamera så det behöver det inte heller vara i telefonen.

Jag har ju en förkärlek till samsung men man kanske ska prova något annat ?


/A

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

haha håller med, tycker gott det kan växa fortare =)



sony ericsson tycker jag är bättre än samsung, bättre batteritider som jag prioriterar =)



kram

2008-05-29 | 16:28:44
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/
Miss T säger:

Jag tycker min ericsson är bra, w310i, trist bara att kameran ej har ngn blixt!

2008-05-29 | 22:06:23
Bloggadress: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback