Bostadskö

ja, då har man knappat in sig i ett antal bostadsköer och registrerat sig på en massa såna sidor.
Fanns dåligt med lägenheter, ännu värre är att jag inte har en aning om i vilka områden man inte vill bo i och liknande eller hur långt det är till skolan eller Marcus jobb om han får det. Men allt ordnar sig alltid.
Nu är vi en bit på väg i alla fall.


Marcus kompis Ola hänger med till Borås på måndag, han bodde där i tre år under gymnasiet så han får visa runt lite.
Jag tar med mig min Elin också så att även jag får lite sällskap = )

Usch, det börjar änna kännas lite pirrigt faktiskt.

/A

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Hihi, ja de krävs inte mycket för att göra en liten Linda glad :D



Håller med om att de är synd att alla skall hålla till i skärgården, haha. Hade varit skönt att slippa köer och liknande till glassen ; )

2008-05-28 | 12:43:21
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback