Dagens höjdpunkt

Äntligen så börjar klockan närma sig sju, då börjar dagens höjdpunkt, La Ink.
Hatar att se det för jag blir alltid så sugen på en ny tatuering och har redan planerat tre stycken (Japp, för er som hängt med ett tag så är det en plus nu, förut var det två).
Helst av allt skulle jag vilja ligga ute någonstans i gröngräset med M och bara vara, det hade vart mysigt.
Han borde komma hem snart och då ska jag ligga i soffan och titta på när han städar.
Frör idag tänker jag minsann inte hjälpa till. Kanske låter hårt men om man städar hela hela tiden och han bara kommer hem och stökar till, ja då tröttnar man rejält på det kan jag säga. Så nu får han straffstäda. Tyvärr så straffas jag lika mycket idag eftersom jag så gärna vill göra någonting. Men men...


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback