Hatar att vara ensam

Hemma efter en mysig kväll med Emelie och Linda (Krissan var med en stund också men något annat lockade visst ;P )
Vi har kikat på en massa kort och bara haft det mysigt.

Nu sitter jag ensam hemma och ska vänta på att klockan ska gå. Vid halv två tiden ska jag åka för att hämta M i Karlstad.
Egentligen vet jag inte varför, han har en sovplats där men jag vill verkligen somna bredvid honom, det är inte samma sak utan honom. Dessutom hatar jag när han inte är hemma! Det är inte det att jag inte litar på honom eller så, för det gör jag verkligen. Han skulle inte ha frågat om förlovning om han inte menade det. Utan det är bara så sjukt jobbigt att vara ifrån honom. Jag försöker att inte vara en bitch och bli sur och jobbig när han är borta sådär och därför väljer jag att hämta honom så att jag i alla fall får ha honom för mig själv en stund. Dessutom får jag knappt se honom imorgon annars. Jag jobbar 12-18, sen har han match och är väl inte hemma förrän 21-22 någon gång. I helgen ska han tydligen ut igen.


Nu ska jag försökta ta itu med sånt där jag aldrig gör innan. Försöka få ordning på lite mappar i datorn och bränna en bra skiva till bilen.
Usch för att sitta och åka mitt i natten ensam ända till Karlstad, men vad gör man inte för att få ha honom nära?

Någon som vill underhålla mig ett par timmar? ;)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback