Lördag

Då är jag hemma mellan jobben.
Slutade vid två på hemtex och nu har jag precis satt lite mat på spisen, hatar att laga mat till bara mig men idag måste jag verkligen äta om jag ska orka. Jobbar 16.30-21.30 på maxi. Vilket jag inte ser fram emot i denna underbara värme!

Kommer inte bli så mycket uppdaterat under dagen, vilket inte är så konstigt kanske ;)


Har blivit uppsagd i september också, så jag jobbar bara augusti ut på hemtex vilket passar mig bra eftersom jag förhoppningsvis börjat plugga då! = )



Nej nu måste jag se till maten så den inte bränner vid.

/A




aah sådär, maten smakade gott och passade perfekt i magen på mig. Kyckling, ris och rosépepparsås.
Har ätit otroligt dåligt senaste veckan men nu slank allt ner som tur var.
Det är jobbigt när jag får såna perioder så jag inte har aptit. Min kropp behöver verkligen maten för att orka, den är så späd och skör ändå.
Nu är jag också inne i en period då jag sover otroligt dåligt och tar flera timmar innan jag somnar.
Någon som har något tips på hur man somnar lättare?


Jag tror visserligen att allt beror på alla funderingar jag har nu.
Flytt/jobb/skola och allt som hör det till såklart.
Jag försöker att inte tänka på det så mycket utan ta varje dag i taget istället eftersom jag inte kan påverka något av det själv ändå men det är ju klart att det ändå finns med i bakhuvudet någonstans ändå.


Nu har jag faktiskt 45 minuter till godo innan jag far i väg till nästa jobb, hur ska jag förvalta dom tro?
Skulle vara gôtt att bara lägga sig raklång på sängen en stund och bara vila, men risken är väl att jag tvärslocknar då ; )


/A

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

oooj har du två jobb!? hur mkt jobbar du?



testa att inte äta för sent, speciellt inte godis. kanske ta en prommis innan läggdags, och se till att sovrummet är svalt. har med perioder när jag har svårt att sova, oftast beror det på stress för mig, så en promenad på kvällen brukar göra susen!



kram

2008-05-31 | 18:25:51
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback