Måndag 26e Maj

Jag kan inte bli argare för tillfället. Alltså, de som har kundtjänst på akassan, vad är det för  några egentligen? Jag skickade ett mail för en månad sen och fick svar efter två veckor när jag skickade IGEN, sen tog andra svaret ytterligare två veckor och ingen av gångerna fick jag svar på det jag undrade. Fattar dom ingenting?! Är det folk som sitter på något callcenter någonstans som egentligen inte har en aning om hur akassan fungerar?
Fy fan alltså. Om jag inte visste att jag verkligen kanske behöver de där akasse pengarna så skulle skita i att vara medlem helt och hållet. Varför ska jag betala in multum med pengar till dom varje månad och sen inte ens få ett vettigt svar?! åååååååh, IDIOTER!!!


Ursäkta. Men jag måste få ur mig det, annars skulle jag vara irriterad hela dagen.

Ska strax hoppas in i duschen. Marcus fick åka till skolan i alla fall idag så jag tar bilen till mor & far en sväng. Ska bliu mysigt. Nya kameran ska med och jag ska försöka få ett snyggt kort på mina katter tänkte jag. Dessutom är det lättare att lära sig kameran utomhus.
Det ser varmt och skönt ut ute men skenet brukar bedra mig tyvärr.


Innan jag åker till Degerfors måste jag dock smita in på maxi och hämta lönebeskedet! Jag är sååå nyfiken. haha.



Ha en fin dag allihopa!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback