Mina bebisar!

Här är dom. Mina bebisar. Den som aldrig haft djur förut kan aldrig föreställa sig vilken kärlek man kan känna till dom. För mig är dom som mina barn, jag saknar dom mycket varje dag. De bor hos mina föräldrar eftersom jag blev allergisk mot dem och kunde inte ta med dem.
Mina katter vill dock helst inte vara med på bild så ni får hålla er till godo med dessa, jag har ju försökt i alla fall ;)


Alfonz. Han ser så charmigt korkad ut och han är faktiskt inte heller vidare smart. Men han är världens goaste. Han pratar och pratar och är en väldigt pratglad och trevlig herre när han kommer. Däremot ser man inte mycket av honom sommartid då han helst är ute i skogen och lever bus. Jag har faktiskt ingen riktig koll på åldern på någon av mina missar, men jag tror Alfonz är runt åtta nu stora herren.

Min gamla dam. Hon är nog uppemot tolv och börjar bli lite grå i pälsen. det är minsann en bestämd dam det kan ingen ta ifrån henne. Inge vidare barnkär heller men vänjer sig åtminstonde, duktig som hon är så försöker hon.
Jag är hennes mamma, så är det bara. När jag kommer så lämnar hon mig inte. Hon ska med överallt, helst liggandes över mina axlar, eller så ska jag bära henne. Hom ligger då med sina armar/tassarn runt min hals. Sååå mysigt.
När jag bodde hemma satt hon alltid i trappen inne i huset och väntade när jag kom hem och hon sov alltid tillsammans med mig under mitt täcke. Mådde jag dåligt och var ledsen så lämnade hon inte min sida förräns jag var glad igen.
Jag vet inte vad jag kommer ta mig till när denna damen inte finns mer, hon betyder mycket för mig och har varit med mig många år av mitt liv. Jag ser i ögonen på henne vilken stor ömsesidig kärlek vi har sinsemellan. Det är stort.

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Tackar ;) Jo jag ha klippt mig.

2008-05-27 | 19:46:44
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Tack sötnos! : ) Jo, jag ångrar mig inte alls att jag tackade nej till de : )

2008-05-27 | 19:49:44
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback