Onsdag 21a Maj

Blev tur till Öret igår efter jobbet.
Både mamma och jag fyndade inne på Lindex, en otroligt snygg klänning och ett par chinos.
Chinosen fick jag för 29 spänn! Klänningen kostade 199:- men hade 30% rabatt :)
Alltid trevligt att handla när det är billigt, och blir ännu billigare.
Köpte även en efterlängtad klänning/topp på gina. Skulle ha köpt den för flera veckor sen men den var slut i min storlek då, men i Örebro fanns den allt :)

Fick även tag på efterlänttade böcker UTAN ränder i. Så här skall klippas i gamla tidningar och klistras in.
(Jag har sparat otroligt många tidningar så som veckorevyn till exempel bara för att det har funnit något snyggt i den, eller något bra tips. De tar en otroligt plats så det ska bli skönt att bli av med dem sen)

Idag har jag migrän och mår fruktansvärt illa. Men ska till jobbet ändå. Ska börja två timmar tidigare också för att en är sjuk. Det är bara att stå ut och hoppas att det försvinner när jag får annat att göra och tänka på. Tabletterna har inte hjälpt, ska ta ett par till om en stund och se om det blir bättre.


Nu måste jag nog lägg på ett kol! Jag är otrolig på att bli sen fast jag har haft hur mycket tid på mig som helst.
Men idag skyller jag på huvudvärken och illamåendet.


Ha en fin dag!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback