Sjukhusbesök är aldrig kul

När jag läser på kenzas blogg om henne sjukhusbesök, som kompisen Nadia bloggar om, återkommer alla känslor och minnen från när Marcus låg inlagd. Det var alltså den värsta perioden i mitt liv. Att bara se på och inte kunna hjälpa honom. Se honom med dropp helt orkeslös. usch. Inte nog med att det var jobbigt att inte ha honom hemma utan det var också på den dagen vi officiellt skulle förlova oss. Men vi hade ju fuskat ;)
Nu i efterhand så stärkte den erfarenheten mig, den förde mig närmre Marcus än vad jag trodde gick. I med och motgång heter det ju. Jag mår fortfarande dåligt när jag tänker på hur jobbigt det var, får rysningar varje gång jag åker förbi Karlstads sjukhus, som tur är så händer det inte så ofta.


/A

Kommentarer
Linda säger:

Oj,får man fråga va som hade hänt? :/

2008-05-21 | 20:58:35
Bloggadress: http://lendaa.blogg.se/
karro säger:

Sv: haha jaa jag vill så gärna hinna med alla, men du har redan skickat mail till mig va? :) så klart hjälper jag dig!



Läppglanset är faktiskt ett vanligt Läppbalsam, från typ lipsyl eller va märket heter.. går att köpa på närmaste ICA ;) Men, kan råda dig köpa.. Maybelline Watershne Volume Xl, 99 kr och riktigt fina färger. 505 skulle nog passa dig :)

2008-05-21 | 21:10:48
Bloggadress: http://karroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback