Söndag!

Idag är en sån där dag då allt bara känns fel. helst skullt jag bara vilja lägga mig i sängen och slippa vara uppe.
Vet inte varför det känns så. Har haft en jätte bra helg. Igår körde vi möbler till min bror i Degerfors, hälsade på mamsen med en blomma och sen åkte vi hem igen och fick grillat hos Marcus föräldrar.
Idag skulle vi hjälpa dom att måla men jag stannade hemma.
Jag har verkligen ingen lust att känna mig stressad och så när jag faktiskt är ledig för en gångsskull, jag måste få varva ner lite. Alla ska alltid sätta sån j-kla press på mig så fort man är ledig.
Klart man vill hjälpa till men har man själv en lägenhet som ser ut som en bombnedslag så vill jag hellre få den fin faktiskt! Det är ju inte direkt så att någon kommer hit och hjälper oss med det. suck.


Kan inte påstå att jag är sugen på att städa hela dagen heller när solen för en gångsskull är framme och jag är ledig.
Men jag lär knappast komma nånstans idag ändå. Marcus har match i Karlskoga sen så han lär jag inte se.

Nej, idag känns det allt bra värdelöst så nu tänker jag bädda ner mig igen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback