Söndag

Ruskväder utanför, vart tog sommarn vägen?
Halsen är sträv och jobbig, det är väl kroppen som säger ifrån, jag har jobbat mycket senaste månaden nu.

Igår var det fest för mig och Linda hemma hos oss. Vi var nog som mest 26-27 stycken i våran lägenhet :)
men när det handlar om så goa människor som det var så trängs jag gärna med dom.
Fick fina presenter, men det var trotsallt inte det som betydde något. Utan det var verkligen helt super att de tog sig tid att komma hit.
Statt var som vanligt ingen hit, gick mest dit för Jennys skull så att hon skulle få se att det verkligen inte är något att ha ;)
Vi kom hem vid ett tiden och började städa ordning för att slippa det idag.
Vaknade imorse med mensvärk och migrän, typiskt. Jag drack mycket sparsamt igår för att slippa bli bakis men mådde dåligt ändå. Såå otajmat. men lite smärtstillande så fungerar jag igen.

Marcus är och hjälper hans föräldrar med lite grejer idag.
Jag passade på att stanna hemma och bara ta det lugnt ett tag.
Har varit mycket det senaste dagarna, har inte direkt hunnit vila ut någonting. Vilket jag verkligen skulle behöva med tanke på förkylningen. Idag blir det jobb på maxi 18-22.15. Inget jag är sugen på men det är bra pengar.
Egentligen är jag sugen på att säga upp mig därifrån, men jag får alldeles för bra pengar de få dagarna jag jobbar där och dessutom så skulle jag sakna mina arbetskamrater där uppe alldeles för mycket annars. <3 Dom förgyller verkligen arbetet.

Tänkte dra fram symaskinen och sy gardiner men jag tror att jag struntar i det. Ska försöka komma på någon mat att laga innan jobbet och sådär. Jag hatar att inte kunna göra färdigt det jag börjat med. vet inte om jag skulle hinna klart det nämligen.


Nej nu ska jag greja med lite kameror här tänkte jag.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback