Tips på överraskningar

Är det någon av er som läser som är en påhittig typ?
Imorgon är det våran 5½ årsdag och det betyder att vi varit förlovade i ett halvår.
Kanske låter töntigt att även fira halvårsdagar men jag tycker inte det.
Efter fem år så har man hamnat i en vardag där det där lilla extra behövs för att man ska påminnas om varför man älskar varann så mycket. Det blir lätt mycket tjafs om värdsliga saker emellanåt.

Däremot har jag ingen aning om vad jag vill överraska med.
Jag har inte tänkt att köpa något dyrt eller så utan jag vill bara att han ska bli överraskad.
Tips på någon god mat jag kan laga till exempel, för att piffa till det lite extra en onsdagskväll.
Eller något vi kan göra? Han tränar dock fotboll tror jag så han är inte hemma så tidigt.


Alla tips är välkomna!

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

jag tycker det är supergulligt att ni firar halvår! blir nog bra vad ni än hittar på =)

kanske en picnic i det fina vädret =)??



kram

2008-05-27 | 20:30:00
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback