tjejdag!

Idag önskar jag verkligen att vi hade haft ett badkar, då hade jag legat där med tända ljus och skvalpat med veckorevyn nästan hela dagen. men jag fick nöja mig med en dusch och mitt nya silvershampo och balsam.
Eftersom humöret är lågt idag så har jag ägnat mig åt tjejgrejer. Jag har färgat ögonfransarna med depens snabbfärgning, gjort ansiktsmask, målat tåssingarna, peelat och b.u.s.at mig. Nu väntar jag på att håret ska torka sen ska jag prova volumemastern, hann aldrig det igår.
Ibland måste man få ägna sig åt såna saker.
Jag har alltid varit en pojkflicka men vill gärna komma ifrån det och när jag får göra såna här grejer i min ensamhet och filosofera lite så känner jag mig bättre till mods. Sen när man känner mig bra inombords och känner sig fräsch utanpå, ja då syns det.


Det känns redan lite bättre. Jag ska försöka att tänka massa glada och mysiga tankar hela dagen så att jag är glad när M kommer hem. Tyvärr så vill inte solen kika fram bakom molnen men lika bra är väl det, då kan jag stanna inne med gott samvete : )


Ikväll ska vi se på teater. Jag kommer vara sjukt stolt över min vän Elin som är med.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback