Fredag - regniga dagar

I natt sov jag otroligt dåligt, jag låg och vred och vände på mig och hittade aldrig någon skön sovställning. När jag väl sov drömde jag konstiga saker. Så idag är jag trött. Vaknade av ett ryck när posten damp ner, för idag damp den verkligen ner. Kanske inte var så konstigt när det var två paket med ; ) Tyvärr var det inget roligare än min kurslitteratur och något till Marcus, jag antar att det var hans efterlängtade spel.
Fick även tidningen Digital foto som jag ska prova på, jag hoppas att den är värd att läsa.


Planerna för dagen är inte många men stora.
Jag ska städa hela lägenheten, visserligen är det inte så jobbigt för den är ganska nyligen städad men det gäller att hålla efter så att jag inte blir sådär allergisk igen. Så dammsuga och skura/torka damm.

Sen kommer M hem från jobbet och då ska det handlas lite inför helgen och någon timme senare kommer Magnus och hälsar på över helgen : ) : )


Kanske hinner jag med att sova en stund också, skulle nog verkligen behöva det.

Och vädret?
Jaa, dt regnar som vanligt. Fast det ser nog nästan ut som snöblandat om man kollar riktigt noga.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback