Helgen



Helgen har bjudit på ett otroligt mysigt väder med snö och sol!
Marcus föräldrar var här och vi åt god mat, knallade runt på stan och bara umgicks.
Man uppskattar andras sällskap nu när man inte ses så ofta.
Nästa gång vi ses är om en månad ungefär, och då får jag träffa min familj också. Dom är saknade.



Just nu letas det bil för fullt. Vi lånade ju lite extra till lägenheten för att kunna köpa bil.
Vi har hittat en lämplig kandidat i Göteborg och en i Sthlm, volvo s80, samma årsmodell och färg.
Gbg är ju smidigt, det är inte så långt, men den hade inte vinterdäck och var ett par tusen dyrare.
Den i Sthlm hade gått mindre mil, hade dock inte heller vinterdäck men eftersom den är billigare så kan vi lägga den skillnaden på däck.
Det spörs som man säger på värmländska. Har inte riktigt tid att åka runt och leta bil mitt i allt plugg och speciellt inte nu när flytten snart är nära. Men det vore skönt att ha den nya bilen innan vi åker hemåt över jul. För i bästa fall köper min morbror våran bil som vi har nu och då kan vi åka i varsinn hem, och om M jobbar till den 23e kan jag och Zandra dra hemåt lite tidigare i alla fall.



Idag är jag sjukt trött. Har inte ens orkat sammanfatta dagen lektion, fast å andra sidan kändes det som att det inte sades så mycket vettigt på dagens föreläsning ändå.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback