kvällsingen

En trevlig med kort tur blev det till Knalleland, men för två fattiga studenter är det inte speciellt roande att bara fönstershoppa. Lagerhouse hade mycket att erbjuda av sitt julpynt och jag har redan planerat in ett besök där när pengarna har trillat in igen.

Idag kom klänninge, otroligt snabb leverans, och den passade! Phu.


Idag bokade jag och M tid för badminton, shit vad jag längtat efter att spela det. Så på onsdag är det dags.
Dås ak jag spöa skiten ur honom. Ja, jag är faktiskt duktig på badminton. Spelade det en sväng för ett par år sedan. Tränaren till och med ringde och bad mig att inte sluta för att jag var så lovande. Tyvärr stannade jag ändå inte kvar i klubben. Jag prioriterade volleybollen och dansen istället.
Jag undrar om det var ett bra val eller inte?
Men i alla fall, snart får jag visa mina skills för en timme igen ; )


Jag är supersugen på att simma. Synd bara att jag inte har lust med det just denna vecka. Får bli nästa vecka kanske.
Ska försöka komma igång med tränandet och gärna simma ett par längder i veckan. Tror det både är bra för min kropp och mitt psyke faktiskt.
Man mår aldrig så bra som man gör efter att man har tränat.
om man inte tränar så hårt som jag gjorde i somras då jag var så mör i benen att jag knappt orkade gå hem från gymmet. haha, det var nog en syn. Gick lika sakta som en gammal person med rullator ; )


Mjukisarna är ihoppade för längesen och jag har redan nu lust att krypa ner i sängen, är otroligt trött.
Men istället får det bli lite tv mys.


/A

Kommentarer
Stor sis säger:

Vart vill du helst åka, av alla ställen om du fick välja =) ???

2008-11-13 | 19:54:27
Bloggadress: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback