Ledarskap & Kommunikation

Då har man varit på introduktion inför nya kursen.
Just nu vet jag inte vad jag ska tro om den men jag hoppas den blir bra.
Läraren var lite flummig men samtidigt världsvan.
Han lägger nästan all vikt på lektionerna och knappt någon vid boken vi ska läsa.
Det känns svårt att kunna tenta av en kurs baserad på lektioner och övningar men samtidigt är det så jag tycker är bäst sätt att lära sig. Jag är mer av en praktiker än en teoretiker.
Jag tror kursen kommer bli kanon.

Imorgon är det dags för introduktion i Materiallära, en kurs som jag ser fram emot men ändå är lite rädd för.
Det var en liknande jag läste på distans här i Borås förra året. Den (för er som hängt med länge) som jag hoppade av för att den kändes väldigt svår och kurslitteraturen var på engelska i.
Men det är en morot, denna gången ska jag klara den med bravur. Jag har ju tillgång både till läraren och till mina kurskamrater på ett helt ännat sätt än då så det ska nog inte vara några större svårigheter.


/A

Kommentarer
Linda säger:

Söt blogg du har :)

2008-11-05 | 20:38:53
Bloggadress: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback