Lugn helg

Helgen har minsann inte varit ansträngande.
Igår knallade jag och Marcus ner för en runda på stan och avslutade med en fika.
Sen har vi bara kollat film och haft det mysigt.

I natt sov jag inte många blundar inte, mådde jätte konstigt och så fort jag höll på att somna vaknade jag med ett ryck och var livrädd. För så fort jag höll på att somna kändes det som att hjärtat stannade, det var skitläskigt : /
Mår rätt underligt idag med men det är nog förkylningen som spökar. Dessutom gör det månatliga tjejproblemet sig påmint i magen på mig rejält. Jag vet också att det nu bara är att invänta migränen också, den brukar komma som ett brev på posten.


Enda gången jag ska utanför dörren idag är alldeles strax. Då kilar jag ner till maxi för att handla ingredienser till en ljuvlig hemmabakad pizza. Mjukiskläderna är på sen länge och jag lär inte byta ut dem.
Skönt att vädret är trist och grått och regnigt annars hade jag nog blivit rejält uttråkad på att bara ligga framför tvn och halvsova, men en dag som denna känns det inte alls jobbigt.


/A

Kommentarer
Jennie säger:

vilken härlig header du har =)

2008-11-09 | 21:24:03
Bloggadress: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback