Måndag - vardagslyx

Då är det Måndag igen.
Imorse så var jag inte sugen på att knata ur sängen men jag gjorde det ändå och har suttit på en föreläsning fram till tolv. Den var riktigt intressant, eller ja. Det känns som att kursen i alla fall kommer ge mig det jag vill ha om jag uttrycker mig så i stället. Han vet vad han snackar om och har verkligen erfarenhet.

Otroligt skönt att få sluta tolv, har hela dagen kvar fram för mig nu. Frågan är bara hur jag ska förvalta den på bästa sätt.
Har en film jag skulle vilja krypa ned och se som mina tjejer tipsade om idag, P.S. I love you.
Jag antar att Marcus ändå inte vill se den filmen så jag kanske ska passa på att krypa ned och se den nu när jag ändå har tid.

Marcus skrämde mig nyss när han kom instormande i lägenheten. Han slutar fem om dagarna och klockan var bara halv ett. Han skulle hämta något på sin lunch och glad blev jag för det är inte varje dag man får en lunchpuss bara sådär. Det kallar jag vardagslyx!


Livet är allt riktigt bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback