Onsdag



Dagen igår var inte roligt men nu är det en ny dag och denna ska bli bättre.
Idag masade jag mig upp till föreläsningen och jag gillar verkligen Monik (föreläsaren) och hennes sätt att lära. Även om hon pratar otroligt fort och på svengelska. Antar att det känns bra bara för att det verkligen intresserar mig.


Huvudvärken kryper sig sakta tillbaka och jag tror faktiskt att jag har feber. Känner mig både iskall och varm samtidigt som jag känner mig helt borta i huvudet. Usch, att jag aldrig kan få bli helt frisk!


Ska spela badminton sen med Marcus. Kommer få ta det toklugnt. Typiskt. Jag som sett fram emot att få ge honom lite spö ; ) Men hälsan kommer alltid först.


Ska renskriva lite anteckningar och grejer idag. Så badmintonen blir en kul paus i det hela.
Man kan inte bara plugga hela dagarna.


Fick ett postavi i brevlådan och jag väntar inget paket vad jag vet så det ska bli spännande.
Det kan dock vara jackan jag vann för ett bra tag sedan, vi får se.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback