Sovmorgon

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon men av någon anledning när jag får sova så kan jag inte, det är alltid så. Hur som helst så var det ändå skönt att inte vara tvungen att gå upp.


Klockan ett ska jag infinna mig på skolan och börja min nya kurs, Materiallära. Det ska bli intressant :)
Skönt att det bara är halvdag också, heldagar är så himla långa och dryga.


Idag fyller min bror år, ett stort grattis till honom!
Idag åker Mikaela till varmare breddgrader, Thailand för att vara exakt. Jag är avundsjuk men unnar henne verkligen det! Hon kommer vara saknad här i Borås minsann : (


Imorgon är jag ledig. Det ska bli skönt, däremot vet jag inte vad jag ska hitta på.
Mikaela är inte hemma som sagt. Zandra är hemma i Deget, Camilla åker hem till Sthlm och Marcus jobbar.
Jag hoppas det är fint väder, så ska jag nog passa på att ta en lång och skön promenad.
Är inte så sugen på att sitta hemma hela dagen.
Annars kanske jag faktiskt dammar av symaskinen och syr lite.
Köpte ett snyggt tyg häromdagen och har tänkt att sy en snygg klänning.


Nu ska jag hoppa in i duschen!


/A

Kommentarer
Zandra säger:

Jag längtar hem till Borås! Om du inte har nått för dej på söndag kan du väl följa med o kolla på fotboll? :) Mariedal cup, Degerfors är med :P

2008-11-06 | 16:33:29
Bloggadress: http://zaanndra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback