Torsdag



Eftersom jag var så effektiv som jag var igår så hann jag faktiskt med att sova nästan en timme innan vi skulle i väg och spela badminton. Det blev alltså längre än en liten stund men det gjorde inte så mycket för jag somnade rätt snabbt ändå.

Marcus vann alla set vi spelade, kanske kan det bero på att han verkligen ansträngde sig för att man inte kan förlora mig en tjej och kanske var det för att jag inte orkade ta ut mig eftersom jag hade feber. Men jag låter honom tro att han är duktig, det blir lugnast så.


Det är verkligen lyx att få komma hem vid tolv efter föreläsningarna och ha hela dagen ledig.
Idag är vädret helt underbart och en promenad skulle verkligen inte sitta helt fel.
Dock blir det nog ingen promenad. Känner mig fortfarande otroligt hängig och febern sitter i.


Innan jag somnade igår fick jag ett otroligt sug efter att sy, jag har massvis med tyger som bara ligger och jag höll till och med på att bara kliva upp ur sängen och sätta igång att skissa för att inte glömma mina bra idéer. Dock intalade jag mig själv att ligga kvar och somna trotsallt var den bästa idén och det var precis vad jag gjorde.

Så eftermiddagen tror jag att jag ägnar åt lite skisser, det är rätt avkopplande.
Kanske kan jag ta fram symaskinen och sy när vi nu har elva dagar ledigt från och med onsdag till veckan.
Elva dagar, vad ska man göra då egentligen?


Nu kurrar magen så det är bäst att äta något


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback