What a beautiful morning!




Hah! vaknade av en duns, och sen kom en till. Den lät obehagligt nära dessutom så jag smög mig upp och vad är det första jag får se i vardagsrummet? Två män på en skylift som glor in. Inte det bästa sättet att vakna en fredagsmorgon.
Dom håller på att sätta tillbaka våran balkonger som dom har grejat med. När jag klev upp var dom hos grannen över men nu är dom precis på våran. Inte kul. Jag har dragit ned persiennerna och hoppas att dom inte kan se in och att dom snart är klara!


Men trots den situationen så är jag sjukt glad.
Solen skiner och det ligger faktiskt snö på backen!
jag trodde att jag som nubliven Boråsare aldrig skulle få se snö igen ;)

Det är verkligen en härlig dag och jag är ledig.
Funderar på att ta mig en uppfriskande promenad, det vore riktigt skönt.


Senare i eftermiddag/framåt kvällen kommer Marcus föräldrar på besök över helgen. Det ska faktiskt bli riktigt roligt.
Hoppas att detta väder håller i sig och att solen skiner hela helgen. Borås är verkligen underbart vid fint väder.


Nej, jag känner mig iakttagen här så jag springer in i duschen och gömmer mig där en stund. Hoppas bara att duschdraperiet och fönstren gör att det inte blir någon insyn där.


Ha en fin dag!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback