en kväll ägnad åt mig själv

Eftersom jag är "ledig" från skolan imorgon, dvs att jag inte har någon föreläsning, kommer hela dagen ägnas åt hemmaplugg så det står härliga till, det vill jag lova.
Så därför beslutade jag mig för att ta en lugn kväll och bara ta hand om mig själv lite.

Jag har bäddat upp med täcke i soffan.
En skål med jordnötsringar och ett stort glas cola.
Just nu har jag en ansiktsmask och sen kommer jag ta en låång skön dusch och skrubba kroppen.

Såna här kvällar behövs emellanåt.



Förresten. Kan någon tipsa om superprodukter för huden?
Min hud har blivit otroligt dålig ändå så använder jag nästan aldrig något annat smink än kajal och mascara. 
Jag vill gärna låta huden andas.
Men det har tydligen inte spelat någon roll för huden blir bara sämre och sämre med massa småplitor överallt.
Tröttsamt!
Min hud gillar inte riktigt Borås klimatet.
Funderar på att gå iväg och sola lite solarium och se om kanske det kan göra någon liiten skillnad i alla fall, om inte annat så känner jag mig ju lite fräschare då ; )


Vad är era bästa hemma spa/må bra tips som man kan göra såhär en torsdagskväll?
Dela med er!

Kommentarer
Christina säger:

oh vad skönt med en sådan kväll :) Det behöver vi alla ibland!

2008-10-02 | 20:33:42
Bloggadress: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback