en sak till är nu avbockat på listan.

Nu är proverna gjorda, svaret kommer om fem till sex veckor. bara att vänta alltså.
Det gick dock bra trots att jag hade nackont.
Såklart med min tur så var det inte bara en person med utan en som lär upp sig också.
Som sagt, jag orkar inte gråta mer så nu skrattar jag bara åt min otur, den är rätt spännande egentligen.
De var i alla fall super duktiga och för första gången i mitt liv kändes det som att någon faktiskt lyssnade på mina problem.
Tillsammans med en överläkare ska hon komma fram till ett bra sätt att få bort min migrän eftersom tabletter inte alltid hjälper. Om inte annat får jag kanske mixtra med mina ppiller och bara ha mens var tredje månad.
Jag hoppas verkligen på det. Två dagar var tredje månad kan jag stå ut med men jag står inte ut med två dagar varenda månad med migrän.
Dels är just dom två dagarna tokjobbiga och sen blir man inte sig själv på flera dagar heller, så räknar man på det så går minst en vecka bort varje månad p.g.a. migränen.

Jag hoppas verkligen att de kommer fram till något snart. Hon skulle ringa upp igen så snart hon de pratat ihop sig. Jag hoppas på denna vecka.


Trots att dagen upplevelse allt som allt var hemsk så känner jag mig nöjd och glad.
Jag ska fira det med en låång dag i soffan med dålig tv.

Det var en pärs att ta sig ned dit jag skulle, trots att det max tog fem minuter att gå, men varje litet steg värkte i nacken och jag kunde inte ens se mig om när jag korsade gator. så det är bäst att hålla sig inne och värma nacken med vetekudde. Mikaela ska ha en stor fet kram för det tipset, det är min livlina just nu.


/A


Kommentarer
LINA VERONICA säger:

haha, ja det blev aldeles för mycket i lördags! usha! ;D var du också på harrys?



ja dt var underbart! jag ska slänga upp bilder under hela dagen så det är bara att kika in!

2008-10-13 | 12:00:05
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback