. . .

När man slutar sin föreläsning halv fem så är det väldigt svårt med motivationen att forsätta läsa.
Snart en timme sen jag slutade och jag sitter här och bara degar.
Huvudet känns tungt, nacken gör ont och jag skulle helst bara mysa ner mig under en filt och se en bra film.
Men, tenta om snart en vecka och ångesten kryper verkligen på så jag får sätt fart litegranna och byta ut filmen mot mina böcker.
Jag kan ju fortfarande mysa under en filt och tända lite ljus, det kanske motiverar lite mer.



Det enda ljud som hörs just nu är datorns surrande, varför kan inte mina grannar vara såhär tysta om nätterna istället?

Nej. soffan och böckerna väntar visst på mig.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback