Första tentan - godkänd! =D

Jag klarade tentan! :)
Min första högskoletenta.
Wiiie.


Jag får också vara lite kaxig och säga att jag faktiskt hade god marginal och fick fler poäng än de jag räknade ihop. Så idag är jag stolt och nöjd över mig själv ; ) En sak mindra att oroa sig över. Hur jag ska fira det? Jo det firas med att skriva ihop och öva på min muntliga presentation, haha. Jag får fira i helgen istället, då är det muntliga över också och då har jag verkligen skäl till att få fira rejält. ; ) ; ) ; )

Kommentarer
Fru Evelina säger:

Åh STORT grattis gumman! vad duktig du är!!



kika gärna in tävlingen på min blogg, du kan vinna en fin skinnväska!



kram

2008-10-27 | 14:03:18
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback