It´s Friiidaaay

Trots att jag faktiskt fick sova hela dagen idag om jag så bara ville så knatade jag upp halv åtta för att dricka lite o´boy och prata lite med Marcus innan han gick i väg till jobbet för dagen.
Huvudvärksstatusen efter gårdagen är helt okej, trodde den skulle eskalera under morgonen men den blir bättre ;)
Utanför håller de på och asfalterar, det är ett av skälen till att jag aldrig gick och lade mig igen. Det kändes helt enkelt inte riktigt som att jag ändå skulle kunna somna om och sova gott till detta otroliga buller. Jag får krypa ned när dom är färdiga sen istället.

Kvällen igår var kul, tyvärr blev det inte ett endaste kort taget men sånt är livet.
Vi började hemma hos Zandra med att försöka gå igång singstar vilket vi inte lyckades med tråkigt nog men vi hade roligt ändå med diverse diskutionsämnen som kanske inte är bland de vanligaste ;)
Hamnade på X & Y vilket inte var så konstigt eftersom vi bestämt oss för det sedan länge. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig med att det är så mycket folk ute en torsdagskväll liksom, stället var i princip knökat. Tyvärr spelade DJn dålig musik även denna gången och det blev mest spring fram och tillbaka. Men man kan inte annat än att trivas med dom där tjejerna, detta får vi göra om fler gånger!
Jag är idag dessutom nyfiken på vissa bravader under gårdagem, call mee ; )

Det känns skönt att vakna upp en fredag och vara lite sådär småbakis och ändå veta att man har hela helgen framför sig. Annars när man är ute en lördag och ligger i sängen på söndagen känns helgen liksom alldeles för kort och nästan bortkastad. Men inte nu inte : )

Vädret ute är tråkigt som vanligt.
Jag har inga som helst planer idag mer än att knata upp till Zandra för att hämta tvspelet och min kamera, om jag ens orkar det ; )

Det känns verkligen skönt att jag nu i fem dagar slipper tänka på skolarbeten och dylikt.
Jag njuter redan och längtar till imorgon då Elin, Mamsen och Pirkko kommer.
Det kommer bli trångt i lägenheten men det blir mysigt.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback