p l u g g h e s t

Jag har nu gjort instuderingsfrågor till ett och ett halvt kapitel och huvudet känns helt mosigt och jag är såå uttråkad.
Tyvärr tänker jag fortsätta med detta resten av eftermiddagen och gärna en bra bit in på kvällen också så att jag blir klar med alla kapitel jag har kvar.

Jag vill att det ska vara kväll redan så att jag får bege mig iväg till Landvetter <3
Har jag sagt att jag saknar honom? ; )



Bjuder på en bild av mig, den är gammal!
Visst ser jag lite präktig ut ;)
Det var också det som var meningen när jag tog bilden.



Kommentarer
Junitjej [Bloggarnas stegrace] säger:

Du passar väldigt bra i glasögon!

2008-10-06 | 22:27:33
Bloggadress: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback