Seg dag

Jag är trött i huvudet.
Jag orkade inte med sista delen av våran föreläsning idag, huvudet bultade på mig och hela dagen satt jag som i trans för att jag var så trött och hängig.


Nu skulle jag bra gärma bädda ner mig en stund faktiskt, och jag tror nog att det blir så.

Klockan fem ska vi kolla lägenheten bredvid. Extra nervöst eftersom M ringde banken och de har beviljat oss lån.
Shiiet. Ångesten blev inte direkt bättre nu liksom.
Dessutom trillar det in erbjudanden om olika lägenheter med bra lägen nu.
Dilemma dilemma somn sagt. Helt crazy för tillfället.


/A

Kommentarer
Elin säger:

Spännande med lägenhet :)

Inge roligt att du inte är riktigt kry i kroppen :/ nacken borde väl ge sig snart tycker jag^^

Vad är det m jobbar med?



Krams

2008-10-22 | 16:13:58
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback