Torsdag

Nu vill jag verkligen att tiden ska stå stilla ett par veckor.
Nästa fredag är det dags för den där jäkla tentan och det är inte lite att läsa in och förstå heller.
Ska försöka sätta mig med det nu innan föreläsningen vid ett.
Ska mosa i mig lite frukost först och ta en dusch så man kommer igång.

Började få ont i ryggen igår och idag är det ännu värre. skitjobbigt!


Imorse fick jag lite halvångest när jag låg i sängen och funderade.
Jag vet inte om jag verkligen vill flytta från den här lägenheten.
Visserligen hyr vi ju bara i andra hand och om hon som äger den kommer tillbaka från USA måste vi flytta.
Vi kan ju inte bo här hela tiden vi bor i Borås, så är det ju bara.
Då kanske det är lika bra att försöka hitta en annan bättre redan nu och slippa tycka om lägenheten ännu mer.
Men jag trivs så bra i lägenheten, det är fruktansvärt synd att alla grannar är som dom är bara...


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

exakt vad är det du läser nu?

ja se det som att om ni ändå måste flytta sen kan nu ju se till att få en annan bra nu =)

kram

2008-10-02 | 13:09:30
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback