Torsdag

Gissa om hemlängtan är stor just nu, men imorn så åker vi hemåt skogarna igen. Tyvärr alldeles för kort tid men bättre än inget.

Kvällen igår var det värsta jag varit med om alltså. Shiiet hur vissa människor kan bete sig!
Jag blir helt mållös men jag antar att man måste klanka ned på andra bara för att man själv inte är bättre.

Men nog om det, det är en ny dag idag och förhoppningsvis blir det bättre.


Ska i väg och träffa min projektgrupp snart och försöka få klart arbetet.
Om jag ser fram emot det, nej, speciellt inte efter gårdagen då jag hade god lust att slita upp telefonen och ringa våra föreläsare och be dom ge mig en annan uppgift. Men de hade nog inte blivit glada av ett samtal så sent.



Vi kollade i alla fall på lägenheten igår och den är tokmysig. våran känns som ett råtthål i jämförelse liksom.
Men vi har ett par till vi ska kika på innan vi bestämmer oss helt.


/A

Kommentarer
G I L R A E N säger:

SVAR: Jaha, där ser man. Själv är jag bosatt i Karlstad. :P

2008-10-23 | 13:42:30
Bloggadress: http://gilraen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback