Annaida säger godnatt för kvällen

Då är det dags för mig att krypa ner i sängen, finns liksom ingen mening med att sitta uppe själv framför tvn.
Ska slå på Jersey Girl på trean, den är rätt mysig.
Sen ska jag bunkra upp med alla kuddar jag kan hitta och krama om dom.
Jag hatar att sova ensam, men förhoppningsvis får alla kuddarna mig att känna mig lite tryggare.

Är ens nattkamrat ända borta i England så måste man vara påhittig...

Jag hoppas på att jag är så pass pigg imorgon att jag orkar gå på min föreläsning och få höra allt om hur tjejerna hade det ikväll.


Nattinatti med er *


(Vill också säga att det blixtrar och åskar ute, jag HATAR det, är livrädd när det är sånt väder och jag är själv!)


Älskar dig av hela mitt hjärta!
(väldigt gammal bild)

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Klart du vågar, jag är inte farlig ;)



Jo jag vet! Förra gången jag var arbetslös så skrev jag in mig på precis allt som jag hittade. Men ändå fick jag jobb via älsklingen ;)

2008-09-03 | 21:35:02
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback