Det stora klippet?



Längesen jag bjussade på mig själv, dock är inte fotot från dagen men i alla fall senaste veckan ;)
Men jag gör det mest för att jag vill ha din hjälp.

Jag är fruktansvärt trött på det där lurvet på skallen.
Äntligen har jag börjat få utväxten att bli enorm och nästan så att jag ser fram emot att få hela håret i min riktiga färg. Men, jag tröttnar så på det. Jag hatar färgen och frisyren ibland så att jag blir tokig.

I alla fall gjorde jag och marcus en deal igår, jag blir skyldig honom en massa pengar jag inte har råd med att ge bort som student ifall jag klipper av mig håret kort innan jag sparat ut det långt.
Bra deal va? Eftersom jag så gärna vill ha långt hår men vet hur ombytlig jag är när det gäller den delen.

Nu till problemet.
Jag måste göra någonting med håret, men klippa mig är alltså uteslutet så länge det inte handlar om toppning men då händer det inget med håret och min frustration kvarstår.
Färgning är jag vrålsugen på att göra mörkt igen, men det är så dumt när färgen är på väg bort.

Så, jag har beslutat att jag nog vill ha lugg. Skulle jag passa i det?
Om jag skulle bli lika snygg som dessa donnor i den skulle jag inte ens tveka men jag vet inte om luggen verklligen passar på mig eller om jag skulle se ut som åtta år?





Ytligt problem jag vet.
Det värsta med lugg är att det är en hel del jobb att sköta, men å andra sidan kräver mitt rufs en del jobb idag med så...


Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

KLIPP KLIPP :D

2008-09-22 | 17:43:28
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Haha :D Japp! Men jag tror lugg kommer göra sig skirsanyggt på dig : )

2008-09-22 | 17:53:47
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Fru Evelina säger:

haha vad söt du är =) nemas problemas!



men duu, jag tror, eller vet, att du skulle passa jättabra i lugg! du är så söt i ansiktet så att rama in det ännu mer kan bara bli bra =)



kram

2008-09-22 | 19:14:32
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
Mikaela säger:

KLIPP:D

2008-09-22 | 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback