Flickan med guldbyxorna

Idag har jag tagit tag i sånt där jag haft släpandes bakom mig och som jag varit tvungen att ta tag i.
Det känns skönt att ha det ur vägen nu!


Fick en fruktansvärd huvudvärk igår efter att jag setat här så jag la mig och sov och det hjälpte inte ett dugg tyvärr.
Vi sköt på pluggningen en timme idag så vi träffades elva vid högskolan. Gick genom frågor på ett kapitel och sen fanns det ingen mer motivation.
Hur mycket vill man göra på en fredag liksom?


Nu borde jag städa eftersom dammråttorna mer börjar lika små hundar.
Men städa är inte direkt något man vill göra en fredag.

Så fort M kliver innanför dörren, om ett par minuter, så måste jag iväg och hämta min bok.
Modefabriken, den ligger på Göta All livs och väntar på mig.
Kommer nog inte läsa i den idag ändå men jag vill gärna ha hem den.
Däremot ska jag faktiskt ta mig i kragen (och idag har jag faktiskt en krage att ta mig i) och läsa lite i företagsekonomi böckerna. M ska få agera lite stöd för mig, han har ju läst en massa sånt och dessutom jobbar han med en del av det nu. hehe.

Helgen blir lugn.
Jag ska njuta av att få ha M hemma och för mig själv.
Det har pratats om badhuset, får se om det kanske blir så.
Imorn blir det nog en sväng upp till Knalleland, det suger i shoppingtarmen även om pluskan ekar.
Men av någon anledning finns det alltid lite utrymme för nya plagg ändå, jag måste ha guldbyxor.


/A

Förresten måste jag hela denna vecka peppa med en artist som jag har svårt för men som jag lovat att i alla fall ge en chans och det är allas Håkan Hellström.
Jag gillar hans musik men har så svårt för folk som inte kan sjunga =S
Men om jag ska kunna hänga med till Liseberg på fredag och digga så måste jag ju veta vad det är för låtar.
Min repertoar med honom är väldig klen tyvärr.
Dock har jag en sambo som nog blir överlycklig om han kommer innanför dörren och hör Håkan eftersom hans musik varit bannlyst i min närvaro tidigare.

Kommentarer
Fru Evelina säger:

tack söta för din fina kommentar!

hoppas allt är bra med dig =)



kramar

2008-09-21 | 17:22:18
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback