"Jippie" (noooot)

Satt i telefon med min älskade vän Elin och hörde hur det plingade på grannens dörr och nyfiken som man är så var jag tvungen att kika.
Jojomen, två grabbar med stora klirrande påsar, grannen ska ha fest!
Jag kan alltså glömma det där med en lugn hemma kväll och god natts sömn.
Kanske skulle jag plinga på och fråga om jag får vara med? ;)

I alla fall, planerna för kvällen är inte många inte.
jag kommer drälla här några timmar som vanligt och sen halv nio är det dags för pirater på tv.
Alltid något, kika på snyggingar och drömma mig bort ; )


Imorn kommer äntligen min älskade hem!
Usch, vi måste nog lära oss att vara ifrån varann lite mer, detta är fruktansvärt.
Men jag antar att man nästan växer fast i varann efter sex år tillsammans, jag är bara halv utan honom vid min sida.


Jag har nästan helt bestämt mig, jag åker hem redan torsdag kväll till Degerfors och åker nog hem hit igen på måndagen. Som sagt så är ju ändå M i Barcelona fre-sön, och så jobbar han torsdagen och måndagen.
(Jag missar visserligen en natt bredvid honom men å andra sidan så är min mamsing ledig hela fredagen så då kan jag spendera den med henne).


Förresten.
Jag har tråkigt!
Jag har städat och dolat hela eftermiddagen nu.
Insåg precis när partyprissarna plingade på att jag nog inte ska dra fram dammsugaren ikväll ;)

/A

Kommentarer
Hp säger:

ha en fin kväll!

2008-09-06 | 19:37:39
Bloggadress: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback