Ledsam dag

Usch. Nyligen hemkommen från Göteborg. Skjutsade min älskade M dit. Inte kul. När jag sedan vände tillbaka så kom tårarna, löjligt kanske, men jag står inte ut med tanken att han ska åka bort. Han kommer hem söndag eftermiddag igen, och det är inte många dagar men skitattans vad jobbigt det känns i hjärtat. Speciellt nu när jag är sjuk och otroligt hängig. = /
Otroligt mycket otur. Jag som skulle ha så förbaskat kul ikväll på finsittningen med tjejerna! Nu missar jag allt.
Jag insåg efter bilturen att jag aldrig kommer att orka gå dit. Känns som att hjärnan är på väg ut varje gång jag snyter mig eller snörvlar. suuuck varför alltid denna otur när det sker roliga saker?!

Jaja det går fler tåg.
Men lägenheten känns otroligt tom just nu.
Hoppas att jag piggar på mig snarast så att jag slipper befinna mig mellan dessa väggar hela veckan när M är borta.
Vill inte heller att folk ska komma och hälsa på än, troligtvis kommer de också bli sjuka då.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se om det finns något värt att se på tv, tror minsann att det kan vara OTH.


/A

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Men naw! Sötast! Jag har vidal & sassion, men tycker den är kass : ) Skall köpa en ny när jag känner att jag har råd : )

2008-09-03 | 16:11:43
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Mm, den tar åratal att bli varm dessutom : ) Köpte min trippeltång för typ 4-5 år sedan, så de fanns inte så många ute på marknaden nu :) Men jag skall som sagt skaffa en ny så snart jag kan : )

2008-09-03 | 16:19:09
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Vad trist det låter, men det går fort till Söndag!



Andreas kände att han ville bli av med sitt hår och då tänkte jag också klippa mig. Jag vågar rätt mkt med håret, har ju faktiskt rakat av det en gång i tiden så ;)



Jo det är troligtvis så, eftersom det är första gången vi flyger också så kanske det beror på det också, vem vet.



Jag söker lite olika jobb, änsålänge bara ett - förskolejobb men jag skall skicka iväg lite intressaanmälningar till lite olika ställen. Förslag?



nu när du bor i Borås, du har inte lust med ett sexparty? ... Bjud in grannarna vettja =)

2008-09-03 | 16:19:27
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback