Örebro och hemlängtan

Idag klev vi upp i någorlunda tid, tio gick bilen mot Örebro.
Skulle få tag på ett skoställ som matchar hatthyllan som satt i lägenheten, det fanns inte i Göteborg när jag var där.
Det fanns inte heller i Örebro, något strul med leverantören sa de, morr sa jag!

Trots det nederlaget så hindrades jag inte från att hitta en massa annat. Tyvärr är plånboken lite för tunn just nu men äntligen fick ett par svarta snygga chinos följa med hem!


Jag har faktiskt hemlängtan!
Visst mamsingen tar hand om en men inget går upp emot ens egna stora säng.
Kanske är det för att jag är trött, kall och hängig, eller så är det luftmadrassen i ett iskallt rum som är felet.
Det är inte normalt att ha ett täcke och tre filtar för att kunna sova utan att frysa.
Inte ens katten värmer ju.



Inget är hemma utan dig M!



Kommentarer
Rikard säger:

Åh ja du har rätt :/ Måste på tal om något annat säga att du hade en väldigt stilren och fin blogg :D

2008-09-13 | 20:36:34
Bloggadress: http://rikardandreas.blogg.se/
Anonym säger:

hej

2008-09-22 | 18:06:00
Bloggadress: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback