Söndag

Helgen är till sin ända nu.
Ganska skönt men ändå tråkigt.
Igår var vi på knalleland, och med vi menar jag mig själv och M, kikad elite i affärerna där men de gav inte riktigt det vi var ute efter.
Efter det åkte vi hem och storstädade, äntligen ordning i lägenheten och datorn står på sin rätta plats!
Det till och med luktar rent, mee likie.
Vi slutade dagen framför tvn skrattades till något dåligt program och somnade på stört när vi damp ner i sängen.

När klockan ringde imorse var det två trötta själar som begav sig ur sängen och vidare mot Göteborg.
Idag har samma vi knallat runt i Götet vilket bjöd på lite mera shopping än Borås.
Jag är nöjd med mina köp, men nu är plånboken verkligen tom!


Kvällen bjuder inte på så mycket mer än att knalla till till maxi för att handla.
på menyn står hemmagjort nachostallrik, jag är vrålsugen på det!

Blir tidigt i säng då jag har haft en smygande huvudvärk hela veckan och vill i alla fall göra allt jag kan för att vara fit for fight igen inför kommande skolvecka.
Har kommit på ett sätt att lära mig alla formler nu tror ja.


/A


Kommentarer
LINA VERONICA säger:

nej gud vad hemskt! jag skulle inte kunna leva om min mage är som den är nu resten av mitt liv! jag hatar den! jag skulle göra allt för att får en mage från en annan männsika, men det är ju tyvärr inte möjligt! ;D



OBS! jag är inte helt knäpp, bara lite desperat! ;D HAHA!

2008-09-21 | 17:54:44
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

precis så jag känner, men nu ska jag göra ett försök till att få bort detta! vad var det du hade? gluten?

2008-09-21 | 18:06:04
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

gud vad jobbigt! jag förstår verkligen hur du känner dig! jag hatar sveriges sjukvård! det känns som om dem inte tar en på allvar! ush...

2008-09-22 | 12:03:56
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback