Typiskt

Jag har en del bilder att ladda över på datorn och tänkte vara duktig och dela med mig lite av dem också men såklart så hittar jag ingen av dem. jag har två kameror och båda sladdarna är borta. Jag känner på mig att de ligger på samma ställe, morr.


Det blev ingen shoppingrunda, istället har jag bara tagit det lugnt här hemma och flummat för mig själv. Får se om det blir grillning eller inte, annars kommer jag fortsätta med att ta det lugnt resten av kvällen.


M är på sitt nya jobb och lär sig och ikväll är han bjuden på fotboll.


/A

Kommentarer
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆ säger:

ja det är verkligen bästa medicinen :)

du får krya på dig

2008-09-01 | 14:58:48
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback